ايجى ميديا

الجمعة , 19 أبريل 2024
ايمان سمير تكتب -وقالوا عن الحرب)مني خليل تكتب -اثرياء الحرب يشعلون اسعار الذهبكيروش يمنح محمد الشناوي فرصة أخيرة قبل مواجهة السنغالايمان سمير تكتب -عيد حبعصام عبد الفتاح يوقف الحكم محمود بسيونيمني خليل تكتب -غياهب الايام الجزء الرابعالمصرى يرد على رفض الجبلاية تأجيل لقاء سيراميكا: لماذا لا نلعب 9 مارس؟مني خليل تكتب -غياهب الايام الجزء الثالثمني خليل - احسان عبد القدوس شكل وجدان الكتابة عنديالجزء الثاني / رواية غياهب الأيام كتبت / مني خليلإحاله المذيع حسام حداد للتحقيق وإيقافه عن العملتعاون بين الاتحاد المصري للدراجات النارية ودولة جيبوتي لإقامة بطولات مشتركةغياهب الايام - الجزء الاول - كتبت مني خليلاتحاد الكرة استحداث إدارة جديدة تحت مسمى إدارة اللاعبين المحترفين،كيروش يطالب معاونيه بتقرير عن فرق الدورى قبل مباراة السنغال| قائمة المنتخب الوطني المشاركة في نهائيات الأمم الأفريقية 🇪🇬 .... ⬇️⬇️اللجنة الاولمبية تعتمد مجلس نادي النصر برئاسة عبد الحقطارق رمضان يكشف سر عدم ترشح المستشار احمد جلال ابراهيم لانتخابات الزمالكنكشف البند الذي يمنع الدكتورة دينا الرفاعي من الاشراف علي الكرة النسائيةوائل جمعة نتتظر وصول كيروش

نانسي إبراهيم تتحدث إلى محبيها لأول مرة بعد الحادث

- كتب   -  
نانسي إبراهيم تتحدث إلى محبيها لأول مرة بعد الحادث
نانسي إبراهيم تتحدث إلى محبيها لأول مرة بعد الحادث

في أول رسالة من الإعلامية نانسي إبراهيم لجمهورها ومحبيها بعد إصابتها في حادث منذ مايقرب من شهر ، شكرت كل أصدقائها وجمهورها علي ما أظهروه من حب و طمأنت نانسي الجميع علي حالتها الصحية .

وجهت نانسي رسالة إلى جمهورها و أصدقائها قالت فيها :

" الحمد لله رب العالمين ... على لطفه وكرمه ورحمته وجبره .

ميرسى لكل حد دعا لى من قلبه يعرفنى او ما يعرفنيش ، وكل واحد زارنى أو حاول يزورنى ، وكل حد كلمنى رديت أو معرفتش ، لكل واحد كتب post أو بعتلى رسالة .

بشكركم على طاقة الحب والخير اللى فتحتهولى واللى قوتنى ، وحمتنى ، ونورت بصيرتى على حاجات مهمة اوى كانت تايهة عنى .

بحمد ربنا على المنحة دى واللى بعتبرها كده أكتر من كونها محنة أو إختبار واللى لولاها مكنتش عرفت قد إيه بحبكم وبتحبونى من قلبكم .

من قلبى بحمد ربنا على نجاة إخواتى اللى كانوا معايا في العربية اللى كل لما بشوفها بفتكر قد إيه ربنا لطف بينا وكان بينا رحيم .

بشكر ربنا على الناس اللى ربنا حبانى بيهم ووهبنى حبهم اللى هونوا عليا الأزمة واللى كل واحد فيهم واخد نصيب من اسمه 《 الكرم _ الغلاوة _ والحمد _ والوفاء _ والشرف _ والشمم _ والتوفيق _ والطارقين بالخير 》 هما بقى عارفين نفسهم  بحبكم بجد من كل قلبى وربنا يقدرنى وأعرف أرد جزء صغير من طاقات الحب والإحتواء والتفانى اللى كل ما افتكرها جسمى يتنفض ومعرفش أتحكم في  دموعى واللى بتسبق كل كلمات العرفان والشكر اللى ممكن تعبر عن إحساسىي بيكم .

بحبكم جدا وربنا يتمم شفايا على خير علشان أمى اللى ماليش غيرها ومالهاش غيرى وإستحملت  إبتلاءات كتير واللى مش هتتحمل تانى صدمات ويارب أقدر أرجع لكم على خير وأبقى بينكم تانى وألمس حبكم من جديد وكل يوم أحمد ربنا على نعمه ، وربنا يشفى كل مريض ويريح كل تعبان ويزيح عن كل مهموم . 

الوحشة والألم مش بتحصل بالموت لكن بتقع بالفقد . "

وطلبت نانسي نشر رسالتها كما هي بلغتها العامية حتى تصل إلى محبيها ، لأنها كما قالت كتبت هذه الكلمات بحب و مشاعر طيبة نحو من تمنوا لها الشفاء و تريد أن يصلهم كلماتها كما هي .

التعليقات