تلفزيون وفضائياتعمرو مصطفى: «معلش يا غزة احنا اتعودنا على الدم ومش هنتعاطف زي زمان»
وجّه الفنان عمرو مصطفى، رسالة إلى الفلسطينيين في غزة، قائلًا: «معلش يا غزة أصل احنا اتعودنا على الفرقعة ومناظر الدم، زمان كنا بنتأثر وننفعل ونتعاطف، بعد اللي شوفناه قلبنا جمد، على الأقل أنتوا اليهود بيضربوكوا وأنتوا بتضربوهم، أما احنا فمسلمين زينا